Először tehát sikerült szereznem egy 24-36V-os, 400A-es Balcancar-Curtis 1205x vezérlőt. Egy mopedautóhoz a 10-14 kW csúcsteljesítmény bőven elegendő. Egy ilyen vezérlőt a bontókban kb. 80e Ft-ért lehet venni.
Következő lépés a motor beszerzése volt, a gödöllői targonca bontóban 2 db használható soros DC motort találtam. Az egyik 2,7 kW, a másik 5,7 kW névleges teljesítményű volt. A 2,7 kW kicsit kevésnek tűnt, az 5,7 kW meg kicsit soknak, így megvettem mindkettőt, valamelyik csak jó lesz alapon...:) A bontóban vettem még irányváltó mágneskapcsolót is, mert nem akartam mechanikus váltót az Aixamban.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Lelkesamator 2012.02.03. 14:07:07
Érdeklődve várom a folytatást, esetleg fotókkal is dokumentálhatnád majd az építést.
Mennyit mertek elkérni a motorokért?
Hol vannak még targonca bontók? Igazából a gödöllőit se találom. :(
Üdv, egy Lelkes Amatőr :)
woodoopilot 2012.02.03. 20:17:31
targoncacom.hu/index.php?mod=al_d&&tar_id=550
zulu80 2012.02.08. 16:21:49
targoncacom.hu/index.php?mod=alk
olcsók korrektek.